Waarom mede­werkers graag werken bij Gemeente Drimmelen

Wie kan er nu beter iets vertellen over hoe het werken bij de gemeente Drimmelen is, dan onze eigen medewerkers? Samenwerken, waardering, betrokken, vrijheid en initiatief zijn nog maar enkele woorden die vaak terug komen als de medewerkers vertellen over het werken bij Gemeente Drimmelen.

Wat kenmerkt het werken bij gemeente Drimmelen?​

Gemeente Drimmelen is een compacte organisatie en kent korte lijntjes. De sfeer is persoonlijk, gezellig en vriendelijk. Je bent geen nummer. Je voelt je welkom en krijgt ruimte in je werk en persoonlijke ontwikkeling.

Onze medewerkers geven vooral aan dat ze het vertrouwen en de flexibiliteit erg waarderen. Zo is er een grote vrijheid in werktijden en werkplekken, waardoor er een mooie balans tussen werk en privé is.

Ook staat de samenwerking met collega’s centraal. Er is een informele sfeer binnen en tussen de clusters en afdelingen. De collega’s zijn betrokken, sociaal en oprecht geïnteresseerd in elkaar. En zoek je juist liever even de stilte en concentratie om te werken, dan is daarvoor ook alle ruimte. Uiteindelijk willen we natuurlijk allemaal een mooi en goed resultaat voor Drimmelen. Daar doen we het voor. Daar zijn we elke dag actief mee bezig.

Persoonlijke verhalen over werken bij Drimmelen, lees je bij ‘Medewerkers vertellen over belangrijke thema’s in Drimmelen‘.